söndag 21 mars 2010

Det dröjer

Ja, både våren och nya mönster. Det har blivit mycket jobb den senaste tiden och ovanpå det gick jag och ramlade för två veckor sedan. Att jobba och läka kroppen har tagit på orken. Jag har ett halvfärdigt mönster men det tar kanske ett par dagar till innan jag får ut det.

Elefantmönstret som jag lade ut för ungefär ett år sedan har varit mer populärt än jag anat. Jag har därför bestämt mig för att lägga ut det mönstret igen.

Ha det så gott så länge!
Virkliga hälsningar!

5 kommentarer:

  1. Längtar efter flera mönster :)

    väntar med spänning!

    SvaraRadera
  2. Kul med ett nygammalt mönster! Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, saknar dina mönster!

    SvaraRadera
  4. Snälla, kan Du inte lägga ut mönstret på student nallen, det börjar snart bli dags att tänka på sånt och den är den sötaste jag sett!!!!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  5. Nu har det i alla fall kommit upp ett nytt och tips på ett nytt :-).
    Carina: Jag ska fundera på om jag ska lägga upp nallen. Tyvärr är det ju så att Lion Brand bara låter mig publisera 4 st mönster. Därför är det svårt att lägga ut hur många som helst även om jag skulle vilja och kunna lägga ut massor. Däremot skickar jag dig gärna mönstret per mail och då kan du få det när du meddelat mig din mailadress.
    Virkliga hälsningar!

    SvaraRadera