torsdag 30 december 2010

Vad tiden går!

Den här hösten har verkligen sprungit ifrån mig. Några nya mönster har det inte blivit och nu är det snart 2011.

Jag tackar för alla mail och uppmuntringar jag fått under året. Jag vet att flera stycken har begärt att få mönster men jag har inte hunnit skicka iväg några. Jag är hemskt ledsen för det. Inom de närmsta dagarna ska jag gå igenom min mailbox och skicka iväg mönster till er så att ni inte går lottlösa.

Jag hoppas också hinna med att översätta ett eller några mönster innan vardagslivet träder in igen.

Håll ut alla tålmodiga amigurumivirakare!

Virkliga hälsningar Cissi!

2 kommentarer:

  1. Jag har verkligen längtat efter nya mönster sen jag halkade in på din blogg här i somras när jag upptäckt tjusningen med amigurumi. Så tack för ett sött och gulligt mönster helt i min smak!!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!:D Vad fin blogg du har:) Du har just nu chansen att vara med i tävlingen, dagens blogg och då kan du vinna en länk till din fina blogg:)

    www.virkirutan.blogg.se

    SvaraRadera